Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 15:23:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01882 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Mustjala küla, Kooli tn 1 (Mustjala 
koolimaja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Mustjala Lasteaed - Põhikooli 
soojusvarustussüsteemi rekonstrueerimine põhiprojekti mahus. Hoones 
kasutuses olnud haluküttel olev katlamaja asendatakse maasoojuspumpadega ja 
reserv küttena paigaldatakse diislikütusega töötav katelseade.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27275182>  (menetlus nr: 
475936), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister